aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Första dagen som fast anställd men jag känner mig fortfarande som en utav alla andra timvikarier. men ja vet inte om det ska kännas annorlunda heller, bara det att jag vet att jag har jobb framöver nu, varje dag. :) det känns skönt att också veta att jag har en fast inkomst varje månad, och det betyder att jag kan flytta nu!

Nyår var kanon, massa trevligt folk, god mat, fyrverkerier, alkohol, böter. ja kan det bli bättre? nee jag tror inte det. så nu siktar vi framåt, på onsdag blir det 13dags bal, på lördag blir det 20års fest, och kanske på fredag också, men då är det maskerad som gäller, disney tema hur kul skulle inte det vara? bara lite ont om tid att hitta en out fit men det kan nog ordnas :)

Kommentarer

  • tilda säger:

    jag hoppas verkligen vi ses på fredag! är det towa som firar på lördag? sen fredagen efter har jag iaf 20års fest på mollybar här i öret :) det kommer komma upp på facebook, jag hoppas få se så många strössatöser som möjligt :)

    2011-01-05 | 17:47:14
    Bloggadress: http://flakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här: