aalexandratallberg

Snart iväg till örebro flygplats

Kategori: Allmänt

... för att lämna av linn, som flyger till Gran Canaria idag och ärligt så är jag inte nå avundsjuk, eller så var jag det. när vi har lämnat av henne så åker vi och kollar på möbler, ska nämligen på lägenhetsvisning på torsdag, eller säger man så, kolla på lägenhet ska jag iaf. hoppas den faller mig i smaken så jag kommer bort från stråssa, börjar bli rena rama dårbyn det här, den ena är värre en den andra. så jag håller tummarna för fullt.

I januari är det många födelsedagsbarn och ikväll är det Towa som sak firas, det var några dagar sedan som hon fyllde men ivkäll ger vi gärnet !

I morgon är det söndag, men vad gör det. vi styr mot jobbet för att jobba några timmar. får sovmorgon så det ska nog gå bra ändå, hade jag börjat klockan 6 så hade jag inte kommit ur sängen nästa fredag.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tur att det blir en dåre mindre då....

    2011-01-21 | 14:10:55

Kommentera inlägget här: