aalexandratallberg

Söndag

Kategori: Allmänt

beställde ett vitrinskåp igår även om ja inte vet till 100% om jag har en lägenhet än, men det var halva priset på det, skulle egentligen kostat 3000kr men ja kände att ja inte ville slänga ut så mycket pengar på ett skåp, så både pappa o mamma tyckte det var lika bra att beställa, så om ja inte ska ha det i lägenheten så skulle dom ta det hemma hos dom, men jag var och kollade på lägenheten idag istället för på onsdag, och jag kommer nog ha det för mig själv, iaf till 99%. :) lägenheten var helt okej, det var väl badrummet som var värst och sovrums tapeterna men man kan inte få allt nytt, så jag ska inte klaga.

ikväll börjar solsidan och jag kommer vara en av alla som sitter bänkad framför tv:n men vindruvor så klart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: