aalexandratallberg

Söndag

Kategori: Allmänt

Söndags ångesten börjar krypa fram ikroppen, man börjar inse att det är måndag och det är hel vecka kvar tills man får sovmorgon nästa gång.
En typsik söndags kväll är det idag och som alla andra söndagar, ligger helt utslagen i soffan, bakfull, käkar chips och är bara allmänt lat, men idag skippar jag chipsen och käkar morötter istället, vi har ju ett nyårslöfte att hålla, hur länge det går vet ja inte..

så nu sitter jag här med min morotsskål, väntar på oth ska börja och innan det börjar ska jag slänga ner näsan i min bok Digital fotografi av Scott Kelby! helt underbar bok, inte som ni tror nu att det är någon spännande rysare eller romantisk bok, nej det är en bok om foto, Scott är fotograf och i den här boken skriver han tips om hur man fotar och hur man fixar de bästa inställningarna, är bara inne i första boken en så länge men tanken är att jag ska hinna med alla hans böcker inom en snar framtid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: