aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Återigen fredag, dagarna går sjukt fort fast ändå så långsamt, idag harjag vandrat runt på jobbet från elva till typ ett utan att ha något att göra, eller ja små saker fanns det ju som att städa, tvätta bilar och så men när et var klart då? vi gick iaf hem vid ett tiden vilket jag typ aldrig hr gjort på jobbet så det var skönt. men eftersom man inte har något att göra går tiden så sakta. sen när man väl kommer hem så flyger tiden förbi!

har förberett lite mat, diskat och så har jag damsuga montera ihop grillen och laga klart maten sen kommer det hit lite trevligt folk som ska få sig en köttbit i magen.vad kvällen sen har att erbjuda har jag ingen aning om, det åtrstår att se.

I morgon är det ju båtorienteringen som jag har nämt i tidigare inlägg. killarna är i Löa nu och håller på att bygga om flotten. Jag försöker få rebecca att släppa det dåliga humöret och börja tagga till, men hon verkar envis! jg ska göra mitt bästa i alla fall, sen är det ju parkfesten i morgon också. kanske blir att åka in dit som en cowbow, skulle väl vara lite ku? haha.

nej klockan tickar måste börja med det jag har kvar.

Jag saknar Tyris och henns snygga mamma!
en bild på Tyra bjuder jag på idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: