aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Den här måndagen har art låååång! skulle vilja att klockan var runt nio tio tiden så jag kan bre ut mig i sängen och somna, för risken finns att om jag somnar nu så kommer jag vakna tidigt i morgon bitti. Visst ska jag upp och jobba, en vill inte vara klarvaken två timmar innan..

Hade bestämt mig för att ta en jogginrunda runt sjön idag efter jobbet, men slö som man är känner man sig lite trött och så glömmde jag självklart skorna på jobbet, eller gjorde jag det? sitter iaf med en glass burk från ben & jerry´s framför mig, har inte tagit en sked än, den står och mjuknar till sig lite först. men hur onödigt är det inte. jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig, det kommer allt slinka ner glass i min mage när jag egentligen skulle träna.. jaja jag får köra ett dubbelpass om inte trippelpass i morgon haha.

nog tjatat om glass och träning, första jobbdagen efter semester gick bra, skulle vilja sova en vecka i streck bara men annars är det lugnt.

Udevalla levererade det också! Grymt, tack för en super helg. (som jag trodde skulle vara piss tråkig!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: