aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

sitter hos bror min, lånar hans dator och internett lite, har ju inget eget för tillfället.. men datorn är på lagning och mitt bredband kommer i veckan så det ska nog lösa sig snart.. H erbjöd mig också ett bra pris på hans dator, som jag nästan inte kan stå imot men ja vet att ja inte har så mycket pengar ändå, men han säger att jag kan ta den på avbetalning, och jag behöver ju en ny. för den ja har just nu är verkligen sämst!

plockade ihop en varukorg på H&M också. borde inte gjort det då jag den senaste månaden gjort det två gånger redan så snart ett stort paket väntar på att få komma hem till mig. men lite nytt kan ju inte skada!

ska snart promenara hemmåt, så skönt att bo nära sin bror igen, så man kan gå i mellan då blir det lättare att man hälsar på. än att bo två mil ifrån som vi gjort dom senaste två åren, då ligger man hällre kvar hemma än att startar bilen konstigt det där..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: