aalexandratallberg

helt slut

Kategori: Allmänt

var hem till underbara Fanny innan träningen skulle fixa med min telefon men det funkade inte, så vi satt i solen och njöt, eller hon satt i solen jag hade bara träninskläder, svarta dessutom så jag försöka undvika den lite. hehe. som rubriken lyder så är jag verkligen helt slut. sanela körde skiten ur ss på träningen idag, alla var typ spyfärdiga eller nära att svimma men vi tog oss igenom det och nu efteråt känns det sit skönt rent ut sagt. sa direkt till mig själv och frida att vi skulle skita i bergslagsbacken och hon tyckte likadant, men väl framme kunde v inte gå upp förn så vi trampade oss upp iaf. nu ska jag hoppa in i duschen och sen slå ut mig på soffan hela natten!


syster

Kommentarer

  • Fny säger:

    <3

    2011-05-11 | 08:05:20

Kommentera inlägget här: