aalexandratallberg

Hemma igen

Kategori: Allmänt

Tog cykeln ner på stan för att möta upp Hampus, han kom med bussen fån stråssa, vä där ser jag bussen men ingen H, stog kvar där och bussen åker iväg.. tänkte att det måste vart fel buss, efter ett tag kommer han gåendes från ett helt annat håll, då hrstackarn vart så hungrig att han var tvungen att springa o köpa glass. haha. vi gjorde inte speciellt mycket egentligen, strosade runt, käkade en sallad sen tog vi och släpade oss mot mitt ställe, väl hemma så ringer mamma på engång, så vi hann inte in nå. men nu har jag brett ut mig på soffan och kommer ligga här nån timme till, tills det är sov dags. i morgon blir det en vanlig jobb dag, sen kommer mami och hämtar mig så blir jag med till stråssa och myser hela dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: