aalexandratallberg

Nu funkar det!

Kategori: Allmänt

ja nu funkade det, min telefon är nu beställd och jag kommer inte att vara ensam på jobbet om att ha en stenålderstelefon som inte funkar! har vart trött på min telefon nu ett bra tag då inte mina kontakter funkar som de ska. antingen kan jag inte komma in alls för att jag inte har några på kortet? eller så har jag massa som jag egentligen inte ska ha, men jag kan inte öppna dom och se vad dom har för nummer, eller ringa till dom.. kan bara ringa till såna nummer jag kan i huvudet, vilket inte är många. så om jag inte har hört av mig på ett tag till vissa så ja nu förstår ni varför! kan ju iof bara vara simkortet det är fel på, men nu får jag ett nytt av det med så jag ska nog bli nöjd (hoppas jag)!

får bara hoppas att den kommer så fort som möjligt, men nej nu kommer det ta tusen år innan jag får den. alltid har jag något att klaga på men jag skulle vilja ha den här hos mig nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: