aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

Här blir det inte många rader skriva.. har ingen insperation till det. bjöd men tänkte försöka mig på att få ihop någon rad ändå. Idag har jag vart på utbildning i örebro typ hela dagen. stannade vid syster sen för lite mys hon bjöd på mat också! sen upp på stan och handla farsdagspresent! i helgen blir det mys med familjen i morgon sen 50 års fest på lördag! sen är det återigen en ny vecka. gud vad tiden går fort, det är ju snart julafton! Dagens tabbe: kommer till jobbet som vanligt strax innan sex. coach: du vad gör du här? du ska inte jobba idag? jag: öö jo varför skulle jag inte? c: ne du har utbildning och du börjar inte försen då. J: aha men det har jag inte fått nån information om?.. så ja jag gick upp halv sex när jag egentligen kunde gått upp halv nio, men vad gör det, så jag jobbade några timmar ändå även fast jag inte behövde!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: