aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

är helt matt i hela kroppen, har bäddat ner mig under täcket framför tv:n och här blir jag nog liggandes hela kvällen!

måste passsa på att tacka alla som gjorde min 20års dag helt grym! kunde inte blivit bättre. och tack till alla som hjälpte till, utan er hade jag inte kunna haft någon fest! fick underbara presenter med, så som masssa pengar av släkten och familjen, skinnjacka, sahara hotnights biljett, gynnings vinglas, presentkort på ikea, shotextrakt, en bok om mig, blommor, pengar till tatuering av vännerna, en jätte fin handgjord skål, och så säkert en massa mer som jag inte kommer på just nu. ska byta två vinglas till en riktig gryta. fick 8 glas men det finns bar 6olika mtiv så har två i samma så då tycker jag att jag kan ha 6 glas och byta två, vilket dom jag fick dom av också tyckte!

Beställde mig iaf en kitchen aid igår, en pärlvit fick rabatt så kostar 4200 alltså 500 i rabatt, från bagaren och kocken! toppen tycker jag. och bokat tatueringstid har jag okså gjort, så 4 timmar under nålen väntar, halv sleev blir det!! ska dit några veckor innan och mäta armen och så! jag vart nästan lite nervös nu haha!


Den beställde jag! ååh, längtar redan tills jag får baka varje dag haha

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack själv för en jättrevlig fest och så mycket god mat och dryck som du bjöd på. Roligt att höra att du fick en jättebra 20-årsdag. Kram Loisan + familjen

    2011-10-17 | 22:29:59
  • Rebecca säger:

    DU! Jag ska fan komma på fika när du får den där. Bäst för dig att du säger till när du bakar! :)

    2011-10-25 | 22:41:28
    Bloggadress: http://rebeccaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: