aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Det är rena lyxen att vara ledig en måndag, hade inte lika mycket söndagsångest igår och i morse var jag pigg när klockan ringde.

har vart i örebro och srivit prov, ett poäng i från godkänd! men jag är nöjd ändå, hade redan på känn att jag inteskulle klara av det och sa det till mamma igår också, jag har inte pluggat nått eller varken vart så intresserad. men jag gjorde det och att bara vara ifrån med ett poäng kan jag vara stolt över tycker jag. det var många innan mig som också kuggade eller ja, alla innan mig. så jag hoppas det gick bättre för dom andra.

snart kommer mamma och pappa in, ska bjuda dom på lunch sen vet ja inte vad vi hittar på för nå mera. sa träna ikväll sen är det jobb som gäller i morgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: