aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Jobbet rullar på bara tre dagar kvar sen är det helg igen, tänk så fort tiden går. nästa vecka jobbar jag bara tisdag, onsdag, torsdag. skönt!

Har vart upp till Mami idag, hälsat på lite hon var trött verkade det som. va inte där så himla länge hon skulle äta när vi gick. hon fick lite lotter av oss en vann inget på dom.

Ska snart iväg och träna cirkel, är bra trött i kroppen och framför all huvet skulle vilja sova, men det är bara att bita ihop för jag vet själv hur bra det kommer att kännas efteråt. får vilaut i morgon då det blir tjejmys med bastubad! ska bli himla mysigt. resten av veckan vet ja inte vad som händer. en lugn helg hoppas jag på.

ska försöka ta mig upp till stråssa någn dag också, hälsa på farmor och farfar, o så pappa vända också! får se när det blir. kanelbullens dag idag också, men inte blir det nån bulle här inte!


En bild på min lilla etta jag hade när ja bodde i örebro, hade nästan glömt bort den. men shit så mysig den var, nästan så jag skulle vilja ha den tillbaka, men bara nästan. haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: