aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

Jag tycker om min lägenhet väldigt väldigt mycket , jag gillar planlösningen, färgerna(förutom sovrummet) hur jag har möblerat den, min stora gråa soffa. Ja i stort sett allt förutom att det är en lägenhet, jag vill ha en trädgård, där jag kan fixa och dona. En stor altan där jag kan ligga och sola på sommaren. Jag vill ha en lägenhet för då slipper jag skotta om vintern, behöver inte klippa gräset . Ja herregud jag skulle kunna hålla på hela dan med positiva och negativa saker.

Det är med blandade känslor jag gör det här, på ett sätt vill jag ju självklart ha kvar det men just bara för att jag tycker om mitt tv rum så mycket, men med min envishet så kommer jag nog få ha det se ut så i mitt nya hem också!

I års skiftet tar jag mitt pick och pack och flyttar norr ut, till lilla landet Löa! jag ska alltså bli bonde, lära mig se skillnad på olika träd, olika svampar och allt som hör till. Ska nog till och med se till så jag lär mig köra traktor, ska man vara bonde så ska det väl vara på riktigt.

Och allt detta för kärleken? Mjo till viss del kan man väl säga, jag har ju en prins och snart ett stort rött hus med en grön gräsmatta!

Kommentarer

  • Towa säger:

    herregud alex det är ju rena rama amatörbönderna här, annat var det i stråssa!

    2011-10-28 | 01:25:21
    Bloggadress: http://towakarlsson.blogg.se/
  • Loisan säger:

    Det kommer bli jättebra tänk på mig som flyttade 46 mil norr ut till landet från en större stad. Och det kommer bli kanon när du får påta i trädgården och plantera blommor och dona. Men glömm inte att du måste lära dig att spela rummy :)

    2011-10-28 | 09:59:21

Kommentera inlägget här: