aalexandratallberg

Söndag

Kategori: Allmänt

Och idag är det en fotbollssöndag, vi har match mot lillån, vet inte om jag kommer kunna spela har fortfarande känningar i ljumsken. men det återstår att se, lite kylsprej och så är det bara att bita ihop. filmen i fredags var helt okej. går dagen spenderades på hojen och kvällen hos mor och far med mat och drinkar för en del haha! nu på morgnen har vi bara myst framför tv:n med frukost. ska snart bege mig upp till stråssa och hämta familjen ta med mig dom in till linde för att hämta gejor och sen vidare till systers lägenhet och hämta grejor där.

fick en kommentar av farmor att jag skulle testa på att baka drömmar, men det får nog vänta ett tag till haha !

Kommentarer

  • sofia säger:

    Hej! Läs gärna min blogg om mitt modellande, shopping, mode, cheerleading och annat i mitt liv. Följ jättegärna min blogg via bloglovin också :) Kramisar Sofia

    2011-09-12 | 22:33:49
    Bloggadress: http://bbomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: