aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Har precis lagat chilikräftor med pasta till mig och karn. matlådor blev det också.

är sjukt sugen att tatuera mig, vet precis vadjag vill ha, eller ja jag har flera tycken som jg vill göra. måste börja spra pengar till det snarast eller önska mig det i födelsedagspresent av mor och far.. fast dom önskar jag mig ju saker till bilen haha så spara blire! :)


tappade nyss bort Ester för första gången, både ja och robin har letat efter henne både ute och inne. rivit upp och ner på soffan. gått ute i regnet, vi var helt säkra att hon var ute, hon brukar nämligen jama till när ma ropar på henne och man inte ser henne men nu gav hon inte ifrån sig ett ljud. jag vart livrädd.
tänkte 5 dagar klarar jag av att ha en katt sen tappar jag bort henne, lyckat Alex, lyckat!!

MEN! hon är nu httat, hon låg och sov sågott i en garderob. visade Rebecca en klänning när hon var här, hon måste ha smitit in där då. haha, lite komiskt men ska aldrig mer öppna er garderob i mörkret igen, tänk er själva mitt samtal hem till mamma.
-Hej mamma, Ester är borta, ja BORTA!!!! *snyft snyft*

ska adrig mer släppa henne med blicken.


update,

för ca tio sekunder sen.

Robin hör hur det prasslar och säger medorolig röst, vart är hon vad gör hon???
A: Lugn hon bara bajsar!

Kommentarer

  • Loisan säger:

    Hej Alex! Gud vad söt hon är när får vi träffa henne måntro? Jag tror hon skulle passa Elviz som flickvän det vore väl något. Jag är sjuk fortfarande så det blir ingen zumba för mig idag men där kanske kommer andra du får bestämma själv hur du vill göra Ha det kram Loisan

    2011-09-21 | 14:02:33

Kommentera inlägget här: