aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Nyss hem kommen från jobbet, körde en annan runda idag, den är inte så lång så var inne ganska tidigt så har stått och kammat sen tolv typ vilket ger värki fötterna så nu tänkte jag sitta i soffan tills träningen börjar, haha.

måste laga matlådor också, fick två av mamma i söndags så slapp laga då men det värsta är att jag måst göra det idag istället, vilket jag varken har tid eller lust med. var och handlade men kunde inte komma på vad jag skulle göra, så det blev bara lite allt möjligt så får se om man kan få ihop något.

boxades igår med Fny, jobbigt som tusan och svetten rann, men det ä skönt när det är gjort då kan man somna med bra samvete. idag blir det foboll torsdag också sista utomhusträningarna för iår. och i morgon ska jag till löa och hålla ett styrkepass. fullt upp men det är skönt då vet man att det snart är helg igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: