aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

tänkte bara slänga ihop ett snabbt enkelt inlägg nu, ska snar åka iväg och träna fotboll.
ester söker uppmärksamhet hela tiden och går jag iväg för att laga mat eller liknande sitter hon och skriker tills jag kommer tillbaka, lite mammakär tror jag allt att hon är. nu ligger hon och sover, skönt! haha.

skypade med Sandra lite idag, ååh vad hon är saknad, men detvar roligt att få se henne och prata lite! hon satt i "lobbyn" så kunde inte se hennes rum men det blir nån annan gång.

Efter träningen har vi möte så det blir nog en sen kväll idag, igår somnade jag innan nio. det behövdes!
nehe sätta på sig skorna och gå ut, skala en morot ska jag också hinna på 3 min! middag får jag äta ikväll om det inte blir allt för sent!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: