aalexandratallberg

April april

Kategori: Allmänt

Nyss slagit ner huvudet på kudden, vart och hämtat Simon och Arne i hytta, dom verkade haft en j*vla kväll om man får uttrycka sig så. Kan nästan bara skratta! Haha.

Hade högskoleprovet i morse gick skit om man säger så, fatta nada så det där resultatet tänker jag inte ens titta på! Blev en sväng till linde med mamma, linn, Hampus, Marcus, moster och Fredrik käkade tvårätters på Kina, Mumma. Lite tröst på såren kan man väl säga. Kom hem och däckade i soffan med film. Sneglade till på klockan och vips så var hon 03.00 tänkte då förflytta mig till sängen men dit kom jag inte, dags att hoppa i bilen och hämta hem pojkarna! Men nu så ska jag göra ett försök, är egentligen inte så jätte trött men sova borde jag nog kunna göra, vart vaken i 21 timmar nu..

I morgon, eller ja idag så kommer äntligen min prins hem! Och vunnit pengar har han också gjort, nu tänker ni april april, men så är inte fallet!! Nu ska jag sova, i morgon blir det brunch på kafét med mina favorit tjejor! Godnatt på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: