aalexandratallberg

Skärtorsdagen

Kategori: Allmänt

Känslan av att veta att man har fyra dagar ledigt efter den här dagen är obeskrivlig! Så idag har jag trampat utav bara helvete och sprungit som en dåre i alla trapphus, svetten har sprutar om mig minst sagt! Slog rekord på rundan gjorde jag också, eller jag måste ha gjort iaf. 2,5 timme tog det för både 71431">71431 och 71430">71430! Det är vad det brukar ta att köra 31 och början på 30. Så ungefär 60min snabbare var jag idag än förra gången, så fick sitta och vänta på Marcus vilket inte händer så ofta, han har bilrunda och hämtar upp mig och cykeln när han är klar!

Ikväll blir det mat och mys med familjen Elvenäs, kanske nått kortspel och troligtvis nått glas vin eftersom vi får sova i i morgon

Bilden i förra inlägget är från vårat påskägg vi fick av chefen i morse, snacka om att alla sken upp, men jag då? Hade hoppats på att det låg ett äpple där i men icke! Så jag tog en näve, eller ja lite godis i en påse och delade ut till alla små snälla på min runda idag!

Att man ena dagen får ett bra besked, som att nån i ens närhet har blivit miljonär, till att andra dagar få ett oerhört tråkigt besked! Alla mina tankar går till er och jag är otroligt glad att ni är oskadda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: