aalexandratallberg

Julafton i Thailand

Kategori:

Började i går med att sjunga julsånger för Robin men han var trött och ville sova, jag var helt till mig eftersom att det skulle vara julafton när jag skulle vakna så jag kunde inte somna..

I morse vaknar jag av en sjungande Robin, fick två chipspåsar och en cider i julklapp av honom. Chipsena hade jag köpt och cidern var casses haha!

Det är fult väder idag så det har inte blivit nå bikiniväder idag inte. Spelat fotbolls golf har vi gjort, Marcus och Julia vann och jag och Robin. Kom tvåa :) käkat kyckling med ris.. Så det känns inte som julafton kan jag säga.
Sitter på ballen nu med utsikt över alla andras balkonger, Björn har med sig julmat hemifrån så han ska snart grogga på det, haha! Vi har bokat bord på stranden som vi ska käka på ikväll och ha julklapps byte, två paket per person som ska kosta ca 100 bath var. Jag har köpt en slips och en ölhållare med en cider i :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: