aalexandratallberg

Måndag

Kategori:

Har vart vaken i drygt 28 timmar nu, börjar bli rätt trött men sover jag nu så kommer jag inte somna ikväll. Har mulet väder så idag har vi gått på stranden och kollat, inte så jätte fin strand här vi är nu rätt skitigt men det är ju här alla fester är så det visste vi sedan innan.

Låg nyss i sängen och kollade lite på kartan, då kom den en ödla och ville göra mig sällskap men det ville inte jag så jag for upp och ut, (vi bor längst fram mot havet och längst ut mot reception) i bara underkläder, inte alls samma sak som bikini tycker jag, beroende vad man har för underkläder.. Men jag for lika fort in igen. Nu vet jag inte vart den tog vägen någonstans bland väskorna..
Robin ligger och sover i hängmattan, loisan lika så och casse ligger inne på sitt rum och sover, så vad ska jag göra? Ödeljakt kanske vore något!!

Kommentarer

  • Maud Karlsson säger:

    Då är det nog rent där ni bor när det finns ödlor. (Tror jag)Kram farmor.

    2012-12-10 | 14:47:12

Kommentera inlägget här: