aalexandratallberg

Tisdag

Kategori:

Ligger på hotellrummet och kollar på film, är sjukt trött och känner att en förkylning börjar krypa sig på har jätte ont i halsen.. Ska se om jag kan hitta nå bra halstabletter i morgon och käka mycket vitaminer så jag slipper bli sjuk.

Jag kände inte alls för att käka eller umgås eller nått sånt med någon idag så jag kände att en ensam kväll på hotellet skulle göra susen. Men Robin vägrade lämna mig ensam så det slutade med att han också ligger här i sängen. Var iväg och skaffade oss lite mat i magen trots allt. Pizza och Thaimat delade vi på. Träffade ett svenskt par i typ 30 års åldern. Dom åkte till Thailand med sina små barn nån gång om året till Thailand och var borta typ 12 veckor. Så ska jag med bli när jag blir stor. Kanske inte just Thailand men nått ställe. Är ju billigt att leva här nere så varför inte...

Kommentarer

  • Maud Karlsson säger:

    Krya på dig så du inte är sjuk när du kommer hem. Nu ses vi snart, är inte många dagar kvar. Hälsa alla, kram farmor.

    2012-12-25 | 15:50:56

Kommentera inlägget här: