aalexandratallberg

Torsdag

Kategori:

Ligger nerbäddad i sängen, blev sjuk iaf.. Dom andra har vart ute och käkat och har det trevligt. Jag vill också vara social. Hade inte ätit nått på hela dagen tills för en timme sen, då kom Robin hem hit med en pizza, så nu har jag iaf mat i magen och hoppas på att bli frisk tills i morgon då det är våran sista dag här i Thailand, hoppas jag kan ta mig ur sängen och jäsa i solen lite. Ska bli sjukt skönt att komma hem. Hem till mitt eget hem, till svensk mat, till kran vatten, till Ester, till min familj, till snön, ja till allt!

Har skypeat med familjen två gånger idag, eller fyra om man ska räkna riktigt. Internet stängs hela tiden så får man vänta en stund innan det funkar igen. Härligt att se dom, bara Hampus jag inte sett nån gång, men jag hoppas få se honom på söndag. Ester var också med i bild, min älsklingstjej. Att man kan fästa sig och tycka om en katt så mycket, trots att alla tyckte hon var skit jobbig och dryg i början men nu tror jag minsan att dom har ändrat sig, haha.

I morgon lär jag försöka mig upp på stan också och se om det finns nå presenter att ta med hem till Svealand och dom nära och kära.

Nu ska jag slå igen dom gröna och önska och hoppas att jag är helt frisk i morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: