aalexandratallberg

kväller

Kategori: Allmänt

Idag har det var kallt, och jag är glad att jag hade bilrunda idag som ni såg på inlägget innan. inte alls mycket post på jobbet just nu, skönt men ändå inte, man blir så otroligt seg, vi hade lika gärna kunnat kötta på och fått under tid, typ 30-45 min. men istället tar vi det lugt och går hem normalt.. aja hemma nu, sitter och väntar på att mannen ska komma hem, han är med sin pappa och handlar grejor till nya lyan, ska dit och kvistlacka kökstaket sen när dom kommer, det tog slut igår så jag hoppas att dom har med sig nytt hem.. hade inte nån matlåda med mig idag, eller har inte haft det på flera dagar då vi inte har lagat mat. så idag har jag fått i mig två riskakor och så världens goadaste kaka, typ en hård kaka med nogatcreme i! aa vet inte vad dom heter men ni måste testa dom! idag hae vi tänkt laga till en wook men jag ska lägga fram iden o att äta på wook hosue istället för att laga själva! haha. slött men ack så gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: