aalexandratallberg

En veckas gammal kalv!

Kategori: Allmänt

Idag stoppade en gubbe mig på min runda och frågade om jag ville se något, först vart jag lite rädd och trodde det skulle vara nått dött eller liknande men sen gick jag med på det, så hoppade ut ur bilen och där inne i laggårn stod en liten kalv en vecka var den, så nu har man klappat en liten kalv och jag vart dö kär! Börjar ju få känsla för det här med att vara "bonde" kanske skulle passa på att köpa traktor nu när jag ändå är igång ! Haha

Just nu bakar jag cupcakes fick lust att göra det igår men då var jag inte hemma. Och jag handlade ju hem allt så passade på idag, frågan är bara vem som vill äta upp dom? Någon frivillig? Det är med frosting uppe på så för att det ska vara gott behövs dom ätas upp idag! Haha bara att hämta ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag vill ha även fast jag inte behöver du är välkommen imorgon för att äta plankstek så kan du få bjuda på dem till efterrätt. Strunta i Västerås kom och umgås med oss imorgon istället :) Loisan

    2012-01-27 | 22:07:54

Kommentera inlägget här: