aalexandratallberg

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag har jag bara tagit dagen/förmiddagen som den kommit. vaknade runt 8 tiden pigg som tusan och kunde inte somna om, halv nio ungefär ringde mannens klocka då var det dags för honom att åka och jaga. sen dess har jag hunnit diska tills varmvattnet tog slut, har nått glas ch nån kastrull kar men sen är det klart. vart över och kollat läget när svärföräldrarna fixar i Simon´s lägenhet, kanske mest störde så dom inte fick lika mycket gjort, men det led ju inte jag av. jag fick ju en trevlig pratstund iaf. haha! och så kom jag därifrån med två nya potatislådor, som jag ska ha som sängbord, eller ja jag har dom inte med mig, men jag blev lovad att få två! och plankor som jag säger, fast alla andra säger råspont (stavning) eller vad det nu var, men iallafall plankor till en vägg! och jag blev lycklig, mitt drömsovrum kanske jag får trotts allt, så hädan efter ska jag inte lyssna på robins ord om att det är för dyrt, jag ska gå till svärföräldrarna direkt! haha. (så om ni läser det här så kommer jag snart md nya ideér!) har tagit upp min dator också, har inte packat upp den sen jag flyttade hit, så nu kommer inläggen här på bloggen innehålla ord där det fattas bokstäver eftersom mitt tangentbord är krångligt man måste trycka skit hårt på vissa, men det få ni leva med. hade planer på att åa till Västerås idag och kika när laget lirar boll, men jag skippar nog det och umgås med familjen elvenäs istället, vem kan motstå plankstek liksom? ska fara upp till kopparberg också och hämta travlappar till Robin och hans far.


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: