aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

den här måndagen har jag vart ledig, vilket var skönt. Kom hem från Karlskrona igår och jag är sliten, så en slappdag har vart bra, eller slapp och slapp. har diskat, bakat, diskat mera och nu ska jag snart ta itu med maten. har hunnit kolla på film där i mellan också så slappt har det allt vart. vet att alla jultider och sånt är slut men jag kunde inte motstå så nu har jag slängt ihop en mjukpepparkaka! alla tjatar om deras nyårslöften om att vara så nyttiga och så, men bullshit säger jag, jag ska leva livet. haha. karlskrona levererade ännu en gång, visst vi har inte ute så länge och vi har väl inte så bra minne men vi tror iaf att vi hade lika kul som sist. upp och klippa pappa ikväll också, sen vet jag inte vad det blir fotboll kanske?.. behöver tvätta bilen också..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: