aalexandratallberg

Mätt och belåten

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från wookhouse, dom öppnade i Kopparberg igår så vi tog oss en tripp dit, jag, Robin, Martin,Fanny, Julia och Marcus. gott va det men nu håller magen på att sprängas.

innan var jag hem till farmor och farfar och lämnade ett litet projekt till henne, nämligen min klänning som jag ska ha på trettondagsbalen på fredag. vart en långklänning får hoppas det känns rätt, men jag vet ju hur jag är så jag tar säkrt en gammal från garderoben istället.

Fny ska fixa mitt hår, super! hon är för go hon, vet inte vad vi ska göra riktigt, var inne på nått med fläta, vill ialla fall ha nått enkelt men endå fint.

nej nu hopp in i duschen sen sova,

Måste hitta en bil också!!!

nått sånt kanske..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: