aalexandratallberg

Torsdag

Kategori:

Sovmorgon delux började dagen med sov ända till klockan nio! Började plugga lite smått men kände att det fanns noll med inspiration i skallen men är tvungen att bli klar idag har inte så mycket kvar att skriva men jag tog en paus för en löprunda och rensade skallen, nu har jag duschat och sitter utslagen i soffan med allt plugg i knäna så nu är det bara påt igen! Vid tolv kommer pappa och Linn på lunch, varma mackor blir det, svampmackor åt mig och Linn men pappa tycker tydligen inte om svamp så han får nått annat, blir plugg hela dagen iaf tills jag blir klar.

I morgon är klockan ställd på 05.00 då är det dags för jobb, första gången sen jag började plugga, och ärligt det ska bli skönt, lite extra pengar i kassan och inte behöva tänka på plugget på hela dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: