aalexandratallberg

Lördag

Kategori:

Idag är det ingen vanlig dag, för det är nämligen Robins födelsedag så stort grattis till honom! Han väckte mig klockan sju i morse varför vet jag inte han var väl ivrig att öppna sina paket som jag ställde bredvid sängen inatt. Men han vart besviken när han väl hade öppnat dom.. Inge bra Inge bra! Men han ville ha det här om dagen men tydligen inte nu.. Phuu!

Har vart på danskurs i stort sett hela dagen. Roligt men nu är jag helt slut, hann hem och duscha och göra mig i ordning i princip men nu är jag redo på 20års fest iaf. Ska fira Fanny som blev bolagsålder i torsdags. Så grattis till henne också!

Kommentarer

  • Loisan säger:

    Kul att du börja skriva igen. Inte vart väl han besviken hoppas jag. Han är trulig för han förlorade i monopol igår. Hoppas ni får en bra kväll kram svärmor

    2012-09-15 | 19:24:19

Kommentera inlägget här: