aalexandratallberg

Söndag

Kategori:

Gårdagagskvällen spenderades i kopparberg hos Julia och Markus, blev bjudna på tre rätters hur god mat som helst! Sen spelade vi spel och bowlade. Kom näst sist på bowlingen men inte är jag sur för det, behöver ha nån grogg i kroppen för att kunna sikta men igår var det dåligt med det eftersom jag erbjöd mig att köra.

Idag har vi städat, ska tvätta och bygga älgpass tydligen, inte för att jag vet varför jag ska vara med på det, men Robin verkar tro att jag är en bonde.. Ska man vara med på älgjakten måste man tydligen hjälpa till innan, men jag har sagt det, ska jag vara med ska jag ha en chipspåse med haha!

Funderar på att slänga ihop en kaka också, citron och lakrits kaka närmare bestämt, tror ni det kan vara gott? Jag blir och tänka på mamma när jag säger det, hon älskar nämligen lakrits så kanske skulle bjuda hem henne på en bit sen också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: