aalexandratallberg

Tisdag

Kategori:

Andra dagen på praktiken är gjord. Super bra personal är det där men kanske inte så mycket att göra för mig alltid, men har massa böcker att läsa så lär mig mycket genom dom och så har jag börjat kolla på massa mediciner idag, vilket jag fram tills nu inte har vetat så mycket om.

Körde ett rygg och magpass på gymmet med Frida direkt när vi slutade. Kom hem till ett tomt hem, r var hos hans föräldrar och jobba, frågade då bär han skulle komma hem och om han ville ha mat får som svar att han inte vet när han kommer men att han ville ha mat. Så jag skiter helt enkelt i att laga mat haha! Han får höra av sig när han tänkt komma eller så får vi väl laga nått sen.. Så dryygt att laga mat om man är ensam om att äta sen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: