aalexandratallberg

Tisdag

Kategori:

påsken och veckan innan spenderades i sälen med massa människor och hundar. vi åt igen påskmat så en lycklig alex, fram tills igår då åt vi det hos svärföräldrarna. inte så att jag spyr när jag äter det, men julmat och påskmat kan vara bland det värsta som finns. men jag överlevde! 
 
idag var det tre timmar i skolan, massa prat prat och prat. hem och ner till gymet och kötta ben med fanny, kommer ha träningvärk i morgon men det struntar jag i kondition står på schemat i morgonbitti innan skolan. har föreläsning 09-16. puuh! sen direkt hem och leda ett cirkelpass. sen är det snart helg igen. ledig fredag-söndag tror jag om inte måndagen också. skönt! börjar bli lite bortskämd med ledigheten nu, men snart drar praktiken igång igen med två utlandsresor i mellan och sen är det jobb hela sommaren. 
 
det här första året i skolan har gått extremt fort, snart står vi där färdig examerade! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: