aalexandratallberg

Tisdag

Kategori:

Hade skrivit ett långt inlägg om helgen och dom senaste dagarna men det försvann och jag tänker inte skriva om det. Så nämner lite kort bara moster fyllde 40 förra veckan och i helgen var det fest för henne vi kom i säng vid fem sex tiden och det var en grymt lyckad fest. Söndagen var inte lika lyckad.. Tog mig inte ur sängen/soffan och spydde fram till 19 tiden.. 

Nu är jag hos morfar i Lidköping och ska vara här tills i morgon, kommer alltså hem i morgonkväll och lär då racer packa, plugga det sista och städa för att på torsdag morgon drar vi till Arlanda och sen Thailand. Kommer bli rätt stressigt i morgon men det är det värt, Spendera tid med morfar! Idag har vi varit och handlat åt morfar, pluggat och rullat cigaretter så han inte behöver göra det på flera veckor. Får lite tillbaka blickar när jag gör det, vi fick jämt hjälpa till när vi var små för att vi tyckte det var roligt, idag gjorde jag det för att hjälpa honom då han har fått svårt med det :) nu ska vi kolla på bandy Lidköping möter Västerås och morfar är nog Lidköpings störta fans hehe! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: