aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Natten var hemsk, hur trött som helst men kunde ändå inte sova mycket alls.. så har försökt sova nu på förmiddagen för att jag ska orka med kvällsjobb.. men icke sa nicke. så nu sitter jag här trött som bara den orkar inte kliva ur soffan men borde gå och klä på mig åtminstone. kvällspass ikväll och ett dagspass i morgon sen är jag långledig i 4 dagar skönt!

bakade lite olika muffinssemlor igår. några lchf några vanliga, några med vaniljkräm och några med mandelmassa så nu ska jag inte baka semlor på ett helt år till! haha.

längtar te helgen!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tänkte bara kika in o säga hej, jag har också skaffat mig en blogg nu ;p
    Hoppas praktiken går bra! Ses vi på lördag kanske, hos Maud o Kjell? :) / Josefine

    2013-02-13 | 19:37:48
    Bloggadress: http://jsfnk.devote.se/

Kommentera inlägget här: