aalexandratallberg

Fredag

Kategori:

Har haft hosta sen sista veckan i Thailand och den vill inte ge sig, så har haft den i över två veckor nu.. efter konditionspasset igår har den blivit värre så idag tar jag helt enkelt en vilodag. 
hade planerat in ett pass nu på morgonen men eftersom det inte blir av får jag helt enkelt passa på att göra saker här hemma innan vi styr bilen mot sälen. packa! 
 
Simon ska ta hand om Ester när vi är borta så lär fylla på med kattmat här hemma i skåpen. och när vi kommer hem på söndag kanske det finns en ny familjemedlem på våningen över. Simon ska nämligen iväg och kolla på hund idag. hoppas hoppas så jag kan få ta hand om den ibland en liten voffsing! 
sjukt egentligen, innan jag vart tillsammans med Robin var jag sjukt hundrädd men det har gått över nu, troligtvis för att hans föräldrar har hund. nu älskar jag dom små liven. nästan alla iaf. 
 
nu ska jag slänga lite frukost i magen sen dra igång med sysslorna här hemma. 
 

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    ääähhh men fyfan va fint! ;)

    2013-01-29 | 16:32:18
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se

Kommentera inlägget här: