aalexandratallberg

Lördag

Kategori:

Trettondagen är här och det innebär bal, det är mitt fjärde år på balen men det här året tror jag kommer bli det roligaste. Det är mycket mera folk i våran ålder som ska gå det här året. Innan har det typ varit 6-7stycken men nu är det nog närmare 20 skulle jag tro.

Vid halv två nån gång kommer min underbara privatfrisör Fanny hit, hon är så go och snäll som ställer upp en lördag för att jag är handikappad och inte ens kan göra en lock i mitt egna hår. Sen kommer folket och det är dags att dra på sig balklänningen! Bilder vet jag inte om jag tar några men om jag gör det får ni se dom i morgon.
Kanske kan fråga Fanny lite snällt så hon kan ta med riktiga kameran på både mig och Robin :)

Kommentarer

  • maudd karlsson säger:

    God fortsättning och ha så kul ikväll. kram farmor

    2013-01-05 | 16:08:49

Kommentera inlägget här: