aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

dagarna går och snart är det juli. redan juli? det som nyss blev juni. dagarna består av jobb, om inte så umgås jag med familjen och vänner. hade en super bra midsommar med dom bästa och massa gott att äta.

blir inte så mycket uppdateringar just nu under sommaren, vill inte sitta inne vid datorn eller så har jag ingen tid alls.

dom senaste dagarna har jag vart ledig, långledig till och med. 4 dagar och dom har jag spenderat med att bara vara och ta det lugnt.ja om man inte räknar med midsommarafton då. men nu är ledigheten slut så nå blir det fyra dagar jobb innan helg. igår tog jag R´s gamla cykel upp till stråssa för att hälsa på familjen. ångrade mig när jag kom till alla backar men det var bara att trampa på! gick lättare på vägen hem. haha.

nu blire kvällsjobb sen hem direkt te sängs för att jobba dag i morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: