aalexandratallberg

Lördag

Kategori:

tog mig en sovmorgon idag, R stack iväg tidigt och jaga så jag fortsatte sova till 10. har kollat på film sen dess ska snart göra mig i ordning för en tripp till örebro med käk och hockey. ska kolla när Leksand spöar skiten ur Örebro! 
 
igår var det som sagt jobb på schemat med star klockan 06.00 trodde jag skulle dö av trötthet i bilen in. men jag klarade det och efter jobbet vart det en vända på gymet iväntan på att Joanna skulle höra av sig men fick aldrig nå svar av henne så hälsade på min bror och hans tjej i deras nya lägenhet, jätte fint! sen spenderades resten av kvällen hos Frida men sushi, godis, kex och ost o en massa annat gott och lite tv tittande men mest massa prat tror jag. var hemma vid två tiden då slocknade både jag och R som stockar. 
 
nästa söndag beger vi oss till sälen för en hel vecka med skid/snowboard åkning och massa andra härligheter,
om 53 dagar drar vi till Egypten med Frida, Jimmy, Joanna & Daniel
och om 74 dagar drar vi till Grekland med svärföräldrarna och deras familj/respektive. 
har lite gott att se fram imot och det behövs nu när det är skitväder, jag vill ha rikitg vår och sommar inte minus 20 grader! 

Kommentarer

  • Maud Karlsson säger:

    Hej, det blir bara hem o vända, tvätta lite o sen packa igen. Men vad härligt för er. Kram farmor.

    Svar: ja det blir det men de ska bli skönt, den ena resan är med vänner så det blir det mer party i sen är det med svärföräldrarna så den kan nog bli lite lugnare :)
    Alexandra

    2013-03-20 | 12:19:00

Kommentera inlägget här: