aalexandratallberg

Söndag

Kategori:

vart en nykter kväll igår öven om det vart senare än vad jag tänkt, var med hela kvällen samt ut till cafet vid tolv och sjöng för sixten som fyllde 18. 
uppe med tuppen idag, dushat, tvättat, packat klart inför en vecka i sälen och nu står det en sockerkaka i ugnen som ska med på resan. när den är färdig ska jag åka upp med packningen till Loisan och slänga in den i bilen samt äta lunch där innan vi åker. Mannen kommer hem från sin fiske resa idag också men vi hinner inte ses vi åker om varandra. men han kommer upp med svärfar på torsdag då är det en vecka sen vi sågs, ibland är det skänt med lite egen tid som man kan göra vad man vill, äta vad man vill och inte behöver tänka på någon annan än sig själv. 
 
köpte ny snowboard jacka och byxor i typ december men har inte använt dom än, tänkte att jag tar dom den här gången så får vi se om jag tycker om dom lika mycket som mina andra. kanske ångrar mig men då kommer ju som sagt R upp på torsdag så då får väl han ta med mina andra i värsta fall. haha. skulle behöva ta med mig datorn och plugg upp med, men jag tror jag tar semester nu och pluggar röven av mig när jag kommer hem.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: