aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

den senaste tiden har min bil krånglat typ varje dag känns det som, först gick den inte igenom besiktningen fel på avgasvärdena och bromsarna men det fixade vi rätt snabbt och så skulle jag in och besiktiga om den idag, vad tror ni inte händer igår då? jo den går väl självklart sönder när jag var påväg upp till praktiken, det var bara att ringa dit och säga att ja skulle bli sen/inte komma alls.. eftersom den skulle besiktigas idag så var jag ju tvungen att fixa den igår.. vad var felet? skulle det bli dyrt? skulle det ta tid? fanns grejer hemma? efter lite telefonsamtal till folk av min pappa och en vända för att köpa grejer så fixade pappa ihop bilen så på kvällen stog den där hel igen. så idag gick den igenom besiktningen också så nu har jag en hel fin pärla på gården. men igår då ska ni veta att jag var nära på att åka och skrota den. men ett stort tack till min kära pappa som ställer upp i ur och skur!

nu ska jag snart åka till Lindesberg med mina handledare från praktiken, eller ja det är väl bara en som är handledare men jag ser dom båda som det då jag är med dom lika mycket båda två. vi ska iaf på psykiatrins dag. vad som händer och sker där vet jag inte riktigt men det var snällt av dom att jag fick bli med på det så dom kommer och hämtar upp mig efter vägen så ska snart gå ut till "stora vägen".
ikväll blir det ett kettelbellspass sen är det prakti två dagar till sen helg. och det blir en ledig helg. men massa inbokat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: