aalexandratallberg

onsdag

Kategori: Allmänt

hälften av arbetsveckan har i stort sett gått. imorgon blir det en hel dag med både praktik och sen jobb på kvällen. fredag blir det skola sen in till Örebro och gå på stan samt käka på kvällen och resten av helgen blir det jobb på rällsö. ska hinna med middag och umgås med på folk på lördagskvällen också. alltså fullbokad. Robin ligger numer ute på jobb så vi hinner inte ses så nu i veckan och inte speciellt mycket i helgen heller förutom fredag. får hoppas det blir bättre till nästa helg.

i natt hade jag en icke sova natt. jag var så sjuk trött men kunde verkligen inte somna. fyra tittade jag på klockan sista gången och efter det måste jag ha somnat, vaknade sen vid kvart i sex av massa saker så jag hoppas att jag kommer sova gott i natt så jag orkar med morgondagen.
har inga bilder på den här datorn så det kommer bli tråkiga inlägg med onödig text och inga bilder ett tag framöver.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: