aalexandratallberg

Tisdag

Kategori:

Vaknade upp av Robin (okej jag var vaken och låtsades sova) som kom in med frukost på sägen han hade stek bacon och ägg som hjärtformat, gjort smoothie och skärt upp frukt riktig hotellrfukost hemma i sängen. Han kan min man! Inte nog med det hade han paket också, en ny bärbar data.. Han är inte riktigt klok! Han tyckte jag förtjänade den :) och så hade jag paket från mamma och pappa kvar hemma som jag fick i söndags men inte fick öppna förrens idag! nu har jag lunch men börjar

  snart jobba igen eller ja praktisera. Tre besök kvar sen är det slut för idag och då väntar spinning, bättre sätt att spendera sin födelsedag finns knappt. 

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Vilken gullig man du har, kram farmor.

    Svar: Ja ibland kan han ;) han är så snäll så! kram
    Alexandra

    2013-10-16 | 18:30:30

Kommentera inlägget här: