aalexandratallberg

Tisdag

Kategori:

Inatt har det varit en sömnlös natt igen.. Fråga mig inte varför. Har förut trott att det har varit för att jag druckit Celcius försent men igår drack jag ingen överhuvudtaget. Konstig med andra ord.. Har iallafall sovit några timmar nu på morgonen så nu ska jag nog orka med dagen, börjar ju bli van med lite sömn! Börjar strax innan tio idag så ska ta mig till duschen och sen käka frukost för ovanlighetensskull. Ska vara på boendestöd idag och där trivs jag super! Trivs på dom andra ställena med men tycker nog bäst om det här så jag är glad idag. Tänkte köra ett gympass efter jobbet också innan vi ska te Karin och käka mat. Vi får se hur dagen blir och vad jag orkar med. 
Glömde ju berätta att Robin fick gå upp och spela gitarr i lördags, tror allt att han var grymt nervös men han va så duktig så. Min man han kan han ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: