aalexandratallberg

Torsdag

Kategori:

Dagen började med att jag znoozade (stavning) sjukt länge för att sen stressa ihjäl mig till jobbet. Men hade skit svårt att somna igår, somnade vid ca 4 tiden och klockan stog på 6.30 så inte så mycket sömn. Efter jobbet for jag hem och lagade skaldjurs paella, mumma! Sen vidare till Linde på träning, nu ligger jag i sängen och är helt död! Kommer ha sån träningsvärk i morgon men det är de värt! 

I morgon har jag en heldag i skolan och i helgen är det jobb tolvtimmars både lördag och söndag. Sen skola måndag tisdag och jobb onsdag torsdag och så skola fredag! Så kommer nog inte bli allt för mycket uppdatering här men jag skriver några rader när jag har tid helt enkelt. 

Bjuder på lite bilder från dom senaste månaderna 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: