aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

spenderade förmiddagen i skolan gjorde det sista med arbetet och nu ska vi inte till skolan försen den 24 igen men har enskild uppgift att göra så lär sätta igång med den någon dag.

har tvättat lite samt gjort lakritsmaränger.
Jobbade måndag, tisdag och ska även jobba torsdag, lördag och söndag samt lite dagar veckan efter sen får vi se om jag får nå mer inbokat det är skönt med extra jobb så det kommer in lite extra pengar, och i oktober november har jag praktik så då kommer jag inte kunna jobba så mycket. och i december är jag i Thailand två veckor så då försvinner det också tid för jobb så lär passa på så mycket som möjligt nu.

har vart sjuk i en vecka typ men nu börjar värken i halsen försvinna så nu lär jag ta tag i träning och allt igen!

nu väntar jag på tvättmaskinen, dom sista marängerna och att mannen i huset ska komma hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: